Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused
Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat teenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima koolitusele, mis annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega ning kes soovivad saada ülevaadet müügi ja klienditeeninduse korraldusest.
Kursuse sisu
teenindaja roll ettevõtte esindajana;
klientide segmenteerimine, erinevad klienditüübid. Kliendi ootused;
teenindusprotsess esmakontaktist kontakti lõpetamiseni;
müügimeeskonna roll ettevõttes;
müügitehnikad;
müügi seosed ettevõtte teiste funktsionaalsete valdkondadega;
pikaaegse kliendisuhte hoidmine;
kliendihalduse põhimõtted;
CRM;
kliendirahulolu, selle kujundamine ja mõõtmine.
Muu info
Koolitus toimub kolmel päeval - 29.05 ja 29 - 30.06.2023 kell 10.00 - 15.00.
Kursuse hinnas sisalduvad mõnusad kohvipausid ja koolitusmaterjalid.
Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.
Korraldaja
Reiting OÜ
sigrid.silbaum@reiting.ee, kontakttelefon: 53404279