Klienditeeninduse ABC
Pärnu mnt. 67a, 10134 Tallinn, Eesti
Koolituse eesmärgiks on anda osalejale baasteadmised sellest, millised on kaasaegse ja kliendikeskse teeninduse pakkumiseks vajalikud oskused ja hoiakud.
Sihtgrupp
Koolitus sobib kõigile, kes soovivad saada algteadmisi kaasaegsest klienditeenindusest. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.
Kursuse sisu
Kursusel läbitavad teemad:
Teeninduse olemus ja mõiste, kutse-eetika. Eetikakoodeks - 6 auditoorset tundi
Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega - 6 auditoorset tundi
konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused;
lahkarvamuste lahendamise strateegiad
Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
erinevad kliendid ja nende ootused;
müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
kliendisuhte loomine ja hoidmine;
kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid
Teeninduskultuur ja teeninduse kvaliteet - 5 auditoorset tundi
teeninduskultuur, kasutatav sõnavara, mõisted;
teeninduskultuuri areng ja tänased suunad;
teenindusühiskonna mõiste;
teeninduspädevused;
teenindusprotsess;
teeninduskultuur ja teenindusmõttelaad;
hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
kes annab teeninduse kvaliteedile lõpliku hinnangu ja kuidas teeninduse kvaliteet määrab tulemuse?
Muu info
Koolituse hind sisaldab kohvipause ja elektroonilisi materjale.
Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.
Korraldaja
Reiting OÜ
sigrid.silbaum@reiting.ee, kontakttelefon: 53404279