Soodushind! Vaheajaga! Personalitöötaja väljaõpe koos sekretär-juhiabi kursusega
Õppe eesmärgiks on anda praktilisi ja teoreetilisi teadmisi erialaseks tööks.
Sihtgrupp
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi, assistent-dokumendihalduri, juhatuse sekretäri, müügisekretäri, referendi, tehnilise sekretäri, vastuvõtusekretäri, volikogu sekretäri või personalispetsialisti, personalitöötaja, personalipartneri, personali administraatori, personaliassistendi, personalikoordinaatorina või vajavad vastava valdkonna teadmisi oma töös.
Kursuse sisu
Kursus koosneb kolmest moodulist: sekretär-juhiabi, personalitöö ning personaliarvestuse dokumentatsioon.
Sekretär-juhiabi mooduli teemad (135 tundi auditoorset tööd, 29 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 30 tundi iseseisvat tööd):
sekretäride kutse-eetika;
ettevõtluse alused;
etikett ja ettevõtte esindamine;
tööalane korrektne eesti keel;
bürootöötaja arvutiõpe;
dokumendihaldus;
arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine;
raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
meeskonnatöö;
koosolekute korraldamine ja protokollimine;
organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommunikatsiooni alused;
suhtlemis- ja koostööoskused;
konfliktijuhtimine ja läbirääkimised;
tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites;
tööõigus;
projekt organisatsiooni töös ja selle juhtimine;
eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused;
mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
kõnekunst ja meedia suhtlus.
Personalitöö mooduli teemad (40 tundi auditoorset tööd):
personalitöö eetika;
kutsetasemed ja kutset andva organisatsiooni tutvustus;
organisatsioon kui tervik, tööjõu tähtsus organisatsioonis;
personalitöö funktsioonid ja rollid;
tööjõuturg;
värbamisallikad, värbamine ja värbamistegevused;
töötajate tasustamine;
uue töötaja sisseelamisprogramm;
ettevõtte sisekliima, tagasisidestamine, arenguvestlused, koostöövestlused (juhi ja töötaja vestlused);
personali hindamine;
personalidokumentide koostamine, haldamine ja arhiveerimine;
personaliuuringud;
töötajate vähendamise põhimõtted;
ettevõtte kohustused tööohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll nende täitmisel.
Personaliarvestuse dokumentatsiooni mooduli teemad (10 tundi auditoorset tööd ja 4 tundi praktikat õppekeskkonnas):
tööalase dokumentatsiooni vormistamise vajadus;
erinevate personalidokumentide ettevalmistamine ja koostamine;
töösuhte vormistamine, muutmine ja lõpetamine (erinevate lepinguliikide vormistamine, muutmine);
töökorralduslikud juhendid ja dokumendid;
puhkuste korraldus ja seadusest tulenevad nõuded (ajakavad, erisused jne.);
töökeskkonna ja töötervishoiualane dokumentatsioon.
Muu info
Koolitus SUVEVAHEAJAGA! Alusta juba hoogsalt juunis mõnusa suvesoodushinnaga koolitust ning jätka peale suvepuhkust!
Soodushind 1700 eur + km ( tavahind 2071 eur + km)!
Hind sisaldab koolitusmaterjale, kohvipause ning edukale lõpetajale ka tunnistust.
Personalitöö moodulis saab valida, kas tulla klassiruumi või osaleda veebi teel.
Korraldaja
Reiting OÜ
sigrid.silbaum@reiting.ee, kontakttelefon: 53404279