Tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites
Koolituspäeva eesmärgiks on anda ülevaade, kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias läbi nutika turunduse, maine loomise ning säilitamise.
Koolitusel on lisaks teooriale toodud ka rohkelt praktilisi näiteid.
Koolituse tulemusena on õppija saanud ülevaate, kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias läbi nutika turunduse, maine loomise ning säilitamise.
Sihtgrupp
Alustavad ja tegutsevad väike- ning keskmise suurusega ettevõtjad, müügijuhid, sekretärid, juhiabid, müügi- ja turundusassistendid ning kõik huvilised, kel soov teha tutvust kaasaegse internetiturunduse võimalustega.
Kursuse sisu
turunduse üldpõhimõtted;
ülevaade internetiturundusest;
kontseptisooni loomine (mida?, kellele?, kuidas?, kui palju?);
sotsiaalmeedia kanalid (Facebook, Instagram, Twitter, Google, LinkedIn, Youtube);
mida postitada ja kuhu postitada (tekstid, pildid, videod);
ettevõtte positiivse kuvandi hoidmine;
kontseptsiooni täiendamine (kanalid, sisu, sagedus, mõtteline eelarve);
kliendi käitumine;
müügitunnel;
kampaania planeerimine;
sotsiaalmeedia toimingute mõõtmise võimalused;
kampaania planeerimise praktiline ülesanne.
Muu info
Tule õpi oma ala parimatelt!
Palju praktilisi näiteid.
Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipausi.
Edukale lõpetajale tunnistus!
Korraldaja
Reiting OÜ
sigrid.silbaum@reiting.ee,