Kliendikeskne laotöö

Töökeel: 
Eesti
793.00
https://www.reiting.ee/logistika/kliendikeskne-laotoo/?tid=4.1-4/125-24
K, 25.09.24 kell 09:30
Pärnu mnt. 67A (IV korrus)
Pärnu mnt 67a, 10134 Tallinn, Eesti

Registreeru kohe, et täiendada oma oskusi, tõsta ettevõtte tõhusust ning konkurentsivõimet!

Sihtgrupp

Hulgi -ja jaekaubanduses töötavad klienditeenindaja, e-kaupluse klienditeenindaja, müüja, müügikonsultant, laotöötaja, kaubakäitleja, komplekteerija ning kõik isikud, kes on huvitatud või soovivad täiendavaid lisateadmisi tööstus ja/või kaubanduslaost. 

Kursuse sisu

Laotöö – 16 akadeemilist tundi

veodokumentide saadetise adressaadi vastavuse tuvastamine; 

kaupade vastuvõtuprotsessi korraldamine ning tüüpvigade vältimine; 

veorežiimi tingimuste täitmise jälgimine vastavalt kauba omadustele; 

pakkeüksuste vigastuste tuvastamine ja registreerimine; 

kaupade mahalaadimine (otstarbekas laoseadmete ja töövahendite kasutamine); 

pakkeüksuse seisundi hindamine ning vigastuste märkimine veodokumentides; 

pakkeüksuste sorteerimine, konsolideerimine ja ristlaadimine; 

toodete tuvastamine ja võrdlemine. Koguste vastavuse kontrollimine (visuaalselt või elektroonselt) sh. saadetised väljaspool EL; 

hoiuühikute koostamine lähtuvalt kauba eripärast; 

kaupade hoiukohtadele paigutamine ja edasine käitlemine (niiskus, temperatuur vms.); 

hoiule paigutatud toodete registreerimine tooteartiklite -ja koguste lõikes laoaadressidel;

väljastustellimuse komplekteerimine (ühe tellimuse kaupa, mass-, rühm- või tsoonkomplekteerimine); 

sobiva pakenditüübi (kaubaalus, väikepakend jm) valik, vastavalt toodete omadustele (kogus, maht või kaal); 

komplekteeritud toodetest kompaktse pakkeüksuse koostamine ja pakendamine, arvestades kauba, veoahelas kasutatava transpordiliigi või veoviisi eripäraga; 

pakkeüksuste kinnitamine (Euroopa hea tava veoste kinnitamisel maanteevedudel, CTU koodeks jms); 

pakkeüksuste ja kaubadokumentide üle andmine, tuvastades eelnevalt kaubasaaja või vedaja isiku samasuse; 

kauba inventeerimine; 

inventuuri ettevalmistamine, kokkuvõtete- ja järelduste tegemine; 

võimalike saldovahede tekkimise põhjuste välja selgitamine

Ohutuskoolitus ja raskuste tõstmine - 6  akadeemilist tundi

ohutusnõuded töö ajal;

ohuolukordade hindamine ja vältimine;

laotöötaja ohuteadlikkuse tõstmine;

kahveltõstuki ja virnastajaga vms. kauba laadimine või komplekteerimine;

kauba ohutu paigutamine laos ja haagises;

ohutud ja ergonoomilised töövõtted raskuste teisaldamisel.

Klienditeenindaja - 8 akadeemilist tundi

klienditeeninduse A ja O (välimus, täpsus, viisakus, suhtlemisreeglid jms);

mida tarbijad teenindusprotsessis hindavad?

erineva kultuuritaustaga klientide teenindamine;

protokoll ja etikett (käitumine, suhtlemine, tutvumine, tervitamine, esitlemine, rõivastumine jne); 

teenindusprotsess;

hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;

teenindusstandard kui teenindusprotsessi juhtimismudel;

teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);

kontori -ja telefoniteenindus;

klientide nõustamine ja abistamine online kanalites (e-mail ja chat vms);

esmamulje loomine;

lojaalsuse kasvatamine;

efektiivne toimetulek rahulolematute klientide/tellijatega (suhtumine + oskused + teadmised);

reageerimine kliendi etteheidetele ning teenindaja või asutusepoolsetele vigadele;

erinevad klienditüübid “Raskete klientide" tüübid ning nendega suhtlemise eripärad;

klienditeenindaja töö ja turvalisus (mitte tavapäraselt käituv klient, valeraha, vargused jne.).

Müügitehnikad – 8 akadeemilist tundi

proaktiivne nõustamis/müügiprotsessi juhtimine;

müügi seitse sammu;

müügi alustamine;

vajaduste selgitamine;

toodete tutvustamine; 

vastuväited; 

müügi lõpetamine ja edaspidiste suhete arendamine; 

tarbijate ostukäitumine – kõik tahavad osta, kuid keegi ei taha, et neile müüakse; 

tarbija tunnused, ostuotsustusprotsess – kes millist müüki soovib;

peamised müügitehnikad (müügivõtted ja nipid);

müügitehnikate lühi- ja pikaajalised tagajärjed;

müügiargumendid erinevatele isikustele;

liftikõne;

pikaajaliste kliendisuhete loomine;

kaupade väljapanek müügisaali (võimalused, põhimõtted, eesmärk).

Muu info

Tule ja saa väärt teadmised!

Koolitus toimub viiel õppepäeval: 

25 - 26.09.2024 kell 09.30 - 16.30

02.10.2024  kell 09.30 - 14.30

22 - 23.10.2024 kell 09.30 - 16.30

Esimesed 3 koolituspäeva on auditoorsed. Kahel viimasel õppepäeval saab klient mugavalt valida, kas osaleb klassiruumis või veebi teel!

Kohapeal mõnusad kohvi - ja küpsisepausid.

Hinnas sisalduvad ka elektroonilised materjalid!

Lõpetajale digitaalne tunnistus!

Korraldaja
Reiting OÜ
sigrid.silbaum@reiting.ee, kontakttelefon: 53404279