Kliendikeskne laotöö
Pärnu mnt 67a, 10134 Tallinn, Eesti
Registreeru kohe, et täiendada oma oskusi, tõsta ettevõtte tõhusust ning konkurentsivõimet!
Sihtgrupp
Hulgi -ja jaekaubanduses töötavad klienditeenindaja, e-kaupluse klienditeenindaja, müüja, müügikonsultant, laotöötaja, kaubakäitleja, komplekteerija ning kõik isikud, kes on huvitatud või soovivad täiendavaid lisateadmisi tööstus ja/või kaubanduslaost.
Kursuse sisu
Laotöö – 16 akadeemilist tundi
veodokumentide saadetise adressaadi vastavuse tuvastamine;
kaupade vastuvõtuprotsessi korraldamine ning tüüpvigade vältimine;
veorežiimi tingimuste täitmise jälgimine vastavalt kauba omadustele;
pakkeüksuste vigastuste tuvastamine ja registreerimine;
kaupade mahalaadimine (otstarbekas laoseadmete ja töövahendite kasutamine);
pakkeüksuse seisundi hindamine ning vigastuste märkimine veodokumentides;
pakkeüksuste sorteerimine, konsolideerimine ja ristlaadimine;
toodete tuvastamine ja võrdlemine. Koguste vastavuse kontrollimine (visuaalselt või elektroonselt) sh. saadetised väljaspool EL;
hoiuühikute koostamine lähtuvalt kauba eripärast;
kaupade hoiukohtadele paigutamine ja edasine käitlemine (niiskus, temperatuur vms.);
hoiule paigutatud toodete registreerimine tooteartiklite -ja koguste lõikes laoaadressidel;
väljastustellimuse komplekteerimine (ühe tellimuse kaupa, mass-, rühm- või tsoonkomplekteerimine);
sobiva pakenditüübi (kaubaalus, väikepakend jm) valik, vastavalt toodete omadustele (kogus, maht või kaal);
komplekteeritud toodetest kompaktse pakkeüksuse koostamine ja pakendamine, arvestades kauba, veoahelas kasutatava transpordiliigi või veoviisi eripäraga;
pakkeüksuste kinnitamine (Euroopa hea tava veoste kinnitamisel maanteevedudel, CTU koodeks jms);
pakkeüksuste ja kaubadokumentide üle andmine, tuvastades eelnevalt kaubasaaja või vedaja isiku samasuse;
kauba inventeerimine;
inventuuri ettevalmistamine, kokkuvõtete- ja järelduste tegemine;
võimalike saldovahede tekkimise põhjuste välja selgitamine
Ohutuskoolitus ja raskuste tõstmine - 6 akadeemilist tundi
ohutusnõuded töö ajal;
ohuolukordade hindamine ja vältimine;
laotöötaja ohuteadlikkuse tõstmine;
kahveltõstuki ja virnastajaga vms. kauba laadimine või komplekteerimine;
kauba ohutu paigutamine laos ja haagises;
ohutud ja ergonoomilised töövõtted raskuste teisaldamisel.
Klienditeenindaja - 8 akadeemilist tundi
klienditeeninduse A ja O (välimus, täpsus, viisakus, suhtlemisreeglid jms);
mida tarbijad teenindusprotsessis hindavad?
erineva kultuuritaustaga klientide teenindamine;
protokoll ja etikett (käitumine, suhtlemine, tutvumine, tervitamine, esitlemine, rõivastumine jne);
teenindusprotsess;
hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
teenindusstandard kui teenindusprotsessi juhtimismudel;
teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
kontori -ja telefoniteenindus;
klientide nõustamine ja abistamine online kanalites (e-mail ja chat vms);
esmamulje loomine;
lojaalsuse kasvatamine;
efektiivne toimetulek rahulolematute klientide/tellijatega (suhtumine + oskused + teadmised);
reageerimine kliendi etteheidetele ning teenindaja või asutusepoolsetele vigadele;
erinevad klienditüübid “Raskete klientide" tüübid ning nendega suhtlemise eripärad;
klienditeenindaja töö ja turvalisus (mitte tavapäraselt käituv klient, valeraha, vargused jne.).
Müügitehnikad – 8 akadeemilist tundi
proaktiivne nõustamis/müügiprotsessi juhtimine;
müügi seitse sammu;
müügi alustamine;
vajaduste selgitamine;
toodete tutvustamine;
vastuväited;
müügi lõpetamine ja edaspidiste suhete arendamine;
tarbijate ostukäitumine – kõik tahavad osta, kuid keegi ei taha, et neile müüakse;
tarbija tunnused, ostuotsustusprotsess – kes millist müüki soovib;
peamised müügitehnikad (müügivõtted ja nipid);
müügitehnikate lühi- ja pikaajalised tagajärjed;
müügiargumendid erinevatele isikustele;
liftikõne;
pikaajaliste kliendisuhete loomine;
kaupade väljapanek müügisaali (võimalused, põhimõtted, eesmärk).
Muu info
Tule ja saa väärt teadmised!
Koolitus toimub viiel õppepäeval:
25 - 26.09.2024 kell 09.30 - 16.30
02.10.2024 kell 09.30 - 14.30
22 - 23.10.2024 kell 09.30 - 16.30
Esimesed 3 koolituspäeva on auditoorsed. Kahel viimasel õppepäeval saab klient mugavalt valida, kas osaleb klassiruumis või veebi teel!
Kohapeal mõnusad kohvi - ja küpsisepausid.
Hinnas sisalduvad ka elektroonilised materjalid!
Lõpetajale digitaalne tunnistus!
Korraldaja
Reiting OÜ
sigrid.silbaum@reiting.ee, kontakttelefon: 53404279