Konfliktijuhtimine ja läbirääkimised

Töökeel: 
Eesti
115.20
https://www.reiting.ee/ettevotlus-juhtimine-juriidika/tark-konfliktijuhtimine/?tid=4.1-4/437-21

"Igas konfliktis on olemas oma negatiivne või positiivne potentsiaal. Konflikt võib olla inspiratsiooni, äratundmise, õppimise või ka viha, hirmu, häbi ja vastupanu allikaks. Valik on mitte meie oponentide, vaid meie endi teha, meie soov olukorrale otsa vaadata ja see läbi töötada.“ Kenneth Cloke, Joan Goldsmith

Tõesti, konflikt on miski, mida me oma igapäevaellu ei soovi, aga aeg-ajalt ta tuleb ikkagi. Konfliktid mõjutavad nii meie suhteid inimestega kui meie endi emotsionaalset seisundit. Kui soovid teadmisi ja praktilisi näpunaiteid, kuidas pidada edukaid läbirääkimisi ja lahendada edukalt konfliktisituatsioone, oled oodatud meie kursusele!

Sihtgrupp

Praktilisele ja julgustavale koolituspäevale ootame ettevõtjaid, juhiabisid, toote-esitlejaid, kohaliku omavalitsuse töötajaid jt, kes vajavad konfliktijuhtimise ja läbirääkimiste oskusi oma igapäevatöös.

Kursuse sisu

kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;

konfliktide lahendamise strateegiad;

läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;

olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;

läbirääkimiste peamised etapid;

erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;

praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.

Muu info

Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause.

Lõpetajatele tunnistus või tõend!

Korraldaja
Reiting Koolituskeskus
sigrid.silbaum@reiting.ee, kontakttelefon: 6525982