Sekretär-juhiabi kursus koos personalitöö õppega

Töökeel: 
Eesti
1996.80
K, 04.09.19 kell 09:30
Pärnu mnt 67A
Pärnu maantee 67a, 10134 Tallinn, Estonia

Asjatundlik abiline juhile ja kolleegidele!

Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtlus ja personalitöö alustega, tunneb etiketti, tööseadusandlust, valdab kaasaegset kirjakeelt, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme.

Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.

Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka personalijuhtimise põhitõed! On teada, et tark juht on küll firma pea, kuid personalispetsialist on selle kael! Tema teab, kuidas meeskond toimuma peab. Ta valdab personali planeerimise ja värbamisprotsesse ja palju muud.

Kursus toetab kutseeksamiks ettevalmistamist. 

Sihtgrupp
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina.

Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning personalitööst

Kursuse sisu
Sekretär-juhiabi mooduli teemad (26 õppepäeva):

ametieetika;
ettevõtluse alused;
etikett ja protokolli järgmine;
korrektne eesti keel ja ärikirjade koostamine;
bürootöötaja arvutiõpe;
dokumendihaldus arvutil;
raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
ettevõtte arhiivihaldus;
pilvelahendused ja –teenused kontoritöös;
internetiturunduse põhialused;
sotsiaalmeedia kanalid ja nende haldamine. Suhtlemise etikett sotsiaalmeedias;
tööõigus;
klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine;
organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommuniktasiooni alused;
suhtlemise ja koostöö oskused;
koosolekute korraldamine ja protokollimine;
meeskonnatöö ja koostöö juhiga;
projektijuhtimine;
avalik esinemine kontoritöös;
Personalitöö mooduli teemad (6 õppepäeva):

kaasaegsed suundumused personalijuhtimises. Personalijuhtimise olemus ja eesmärgid, selle erinevad funktsioonid ja rollid organisatsioonis;
töö organiseerimine. Ametiprofiilid ja ametijuhendid, nende koostamine;
personali planeerimine;
värbamine ja valik;
uute töötajate liitmine organisatsiooni;
personaliarvestus ja dokumentatsioon;
töötajate koolitus- ja arendustegevus;
töötajate motiveerimise ja tasustamise põhimõtted;
töökorraldus ja töökeskkond.
Kursuse läbinu
juhindub töös dokumentide haldamise ja arhiveerimise põhimõtetest;
järgib protokolli ja etiketti;
arvestab oma töös klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, erivajaduste ja erineva kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel;
oskab kasutada kaasaegseid sotsiaalse tarkvara rakendusi;
administreerib personali arvestust ning töötajate värbamist ja töötajate tööalast arendamist
Muu info
Koolitus toimub kokku 32-l õppepäeval (kuupäevad täpsustamisel)

Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud ka sülearvuti kasutamisvõimalus.

Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!

 

LISAINFO JA REGISTREERIMINE

Korraldaja
OÜ Reiting PR
kerttu.kirspuu@reiting.ee, kontakttelefon: 65 25 982