Klienditeeninduse ABC

-
Reiting Koolituskeskus
Korraldaja
Reiting PR OÜ
Koolituse eesmärgiks on anda osalejale baasteadmised sellest, millised on kaasaegse ja kliendikeskse teeninduse pakkumiseks vajalikud oskused ja hoiakud.
Sihtgrupp
Koolitus sobib kõigile, kes soovivad saada algteadmisi kaasaegsest klienditeenindusest. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.
Kursuse sisu
Kursusel läbitavad teemad:
Teeninduse olemus ja mõiste, kutse-eetika. Eetikakoodeks - 6 auditoorset tundi
Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega - 6 auditoorset tundi
- konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused;
- lahkarvamuste lahendamise strateegiad
Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
- erinevad kliendid ja nende ootused;
- müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
- kliendisuhte loomine ja hoidmine;
- kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid
Teeninduskultuur ja teeninduse kvaliteet - 5 auditoorset tundi
- teeninduskultuur, kasutatav sõnavara, mõisted;
- teeninduskultuuri areng ja tänased suunad;
- teenindusühiskonna mõiste;
- teeninduspädevused;
- teenindusprotsess;
- teeninduskultuur ja teenindusmõttelaad;
- hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
- teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
- kes annab teeninduse kvaliteedile lõpliku hinnangu ja kuidas teeninduse kvaliteet määrab tulemuse?
Muu info
Koolituse hind sisaldab kohvipause ja elektroonilisi materjale.
Hind 620.00€ (sisaldab käibemaksu)
Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.