Tagasi nimekirja juurde

Teeninduskoolitus administreerivale personalile

Koolitus/loeng
-
Reiting Koolituskeskus
Korraldaja
Reiting PR OÜ
Koolituse eesmärgiks on saavutada teenindusühiskonna vajadustele vastav teeninduse mõtteviis ja kaasaegse klienditeeninduse põhimõtted.

Sihtgrupp

Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.

Kursuse sisu

Teeninduse olemus ja mõiste, kutse-eetika. Eetikakoodeks - 6 auditoorset tundi

 

Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi

  • käitumine erinevates kultuurides;
  • kirjalike pöördumiste vormistamine;
  • riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.

Tööalane korrektne eesti keel - 7 auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 3 tundi iseseisvat tööd

  • eesti õigekeele reeglid;
  • keeleabi;
  • kirjakeele normide uuendused;
  • sõnastus ja lausendusvead;
  • uudissõnad.

Meeskonnatöö - 6 auditoorset tundi

  • eduka meeskonnatöö põhimõtted;
  • erinevate meeskonnaliikide dünaamika;
  • grupikäitumise põhimõtted.

Suhtlemis- ja koostööoskused - 6 auditoorset tundi

  • eduka suhtlemise reeglid;
  • eneseväljenduse peamised põhimõtted;
  • kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid.

Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega - 6 auditoorset tundi

  • konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused;
  • lahkarvamuste lahendamise strateegiad

Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd

  • teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
  • erinevad kliendid ja nende ootused;
  • müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
  • kliendisuhte loomine ja hoidmine;
  • kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid

Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd

  • e-kirja kirjutamise põhireeglid;
  • e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
  • müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.

Teeninduskultuur ja teeninduse kvaliteet - 5 auditoorset tundi

  • teeninduskultuur, kasutatav sõnavara, mõisted;
  • teeninduskultuuri areng ja tänased suunad;
  • teenindusühiskonna mõiste;
  • teeninduspädevused;
  • teenindusprotsess;
  • teeninduskultuur ja teenindusmõttelaad;
  • hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
  • teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
  • kes annab teeninduse kvaliteedile lõpliku hinnangu ja kuidas teeninduse kvaliteet määrab tulemuse?

Enesejuhtimine - 6 auditoorset tundi

  • sisemise stressijuhtimise taktikad;
  • rahuliku meele säilitamine keerulistes suhtlussituatsioonides
  •  

Muu info

Õpe toimub 13-l õppepäeval.

Hind 1240.00€ (sisaldab käibemaksu)

Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale ning Reitingu märkmikku.

Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.

Korraldaja
Reiting PR OÜ

59.424833876879, 24.74380315