Tagasi nimekirja juurde

Veebiõpe! Digiturundus mikroettevõttele

Koolitus/loeng
-
Veebikeskkond Zoom (Pärnu mnt.67A, Tallinn)
Korraldaja
Reiting PR OÜ
Koolituse eesmärgiks on anda põhjalikud teadmised ja praktilised oskused mikroettevõtte digiturundamiseks.

Sihtgrupp

Koolitus on suunatud algajatele digiturunduse huvilistele ning mikroettevõtjale, kes soovivad arendada oma ettevõtte nähtavust ja leida uusi kliente digikanalite kaudu.

Eelnev digiturunduse kogemus pole vajalik.

Kursuse sisu

Sissejuhatus digiturundusse - 6 auditoorset tundi

  • digiturunduse roll ja võimalused mikroettevõttele;
  • eesmärkide seadmine ja sihtgrupi määratlemine;
  • ülevaade internetiturundusest;
  • kontseptsiooni loomine (mida?, kellele?, kuidas?, kui palju?);
  • sotsiaalmeedia kanalid (Facebook, Instagram, Twitter, Google, LinkedIn, Youtube);
  • mida postitada ja kuhu postitada (tekstid, pildid, videod);
  • ettevõtte positiivse kuvandi hoidmine;
  • kontseptsiooni täiendamine (kanalid, sisu, sagedus, mõtteline eelarve);
  • kliendi käitumine ja müügitunnel.

Visuaalse sisu loomine vabavaralises programmis Canva (pildid ja videod) - 2 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas

  • piltide ja videote loomine ja kujundamine Canvaga;
  • bränding ja kujunduse loomine ettevõtte jaoks;
  • praktilised näited ja ülesanded.

E-maili turundus - 2 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas

  • ülevaade e-mailiturunduse platvormidest;
  • tõhusate e-maili kampaaniate loomine;
  • tööriistade (nt Mailchimp) kasutamine;
  • e-posti listide haldamine ja seadusandlus;
  • automatiseeritud e-mailikampaaniate seadistamine.

ChatGPT kasutamine digiturunduses - 1 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas

  • mis on ChatGPT ja kuidas see töötab? Promptide näited digiturunduse jaoks
  • piltide ja kujunduse põhjal toote/teenuste turundustekstide koostamine
  • ChatGPT kasutamine igapäevase turundustegevuse lihtsustamiseks

Facebooki ja Instagrami turundus -  2 auditoorset ja 6 tundi praktikat õppekeskkonnas

  • eelarve koostamine;
  • sisuloome ja ajaplaneerimine;
  • kampaaniate loomine ja nende analüüs;
  • tasuline vs tasuta sotsiaalmeedia;
  • praktilised harjutused kampaaniate seadistamisel.

Google AD’s - 3 auditoorset tundi

  • reklaamikampaaniate loomine ja haldamine;
  • otsingureklaamid ja nende optimeerimine;
  • praktiline töö.

Google Analytics - 3 auditoorset tundi

  • tulemuste mõõtmine ja analüüsimine.
  • kuidas kasutada andmeid turundusstrateegiate täiustamiseks?
  • ülevaade raportitest ja nende tõlgendamisest.

SEO ja veebiturundus - 3 auditoorset tundi

  • mis on SEO ja kuidas see toimib?
  • märksõnade analüüs ja kasutamine;
  • veebilehe optimeerimine.

Iseseisev töö kursuse jooksul - 20 tundi iseseisvat tööd

  • sotsiaalmeedia lehe loomine (nt Facebookis);
  • sotsiaalmeedia kampaania koostamine valitud platvormil – postituste loomine (ei pea olema tasuline), tõenduseks ekraanipildid või lingid;
  • SEO-näidisülesande lahendamine – osaleja analüüsib etteantud veebilehe näidet ja teeb nähtavust parandavaid ettepanekuid.

Muu info

Oskused, mis loovad edu - ideest kasumini!

Põhjaliku teoreetilise aluse loob oma valdkonnas tunnustatud põhikoolitaja Meljo Musto, kelle kõrval jagavad kogemusi ka tipptasemel praktikud.

Koolitus toimub reaalajas Zoom veebikeskkonnas, mis tähendab, et saad osaleda kodust või kontorist – just sealt, kus end mugavalt tunned.

Õppetöö toimub enamasti kord nädalas, hommikuti.

Lõpetajale digitunnistus või tõend!

Hind 700 eur (sisaldab KM)

Korraldaja
Reiting PR OÜ

59.4248963, 24.7437865