Hotelliteeninduse spetsialisti kursused

Õppekeel: vene
Rühm kuni 10 inim
Kursuse lõppedes õppija:
- oskab klientidega aktiivselt ja sõbralikult suhelda;
- esindab ja müüb hotelli teenuseid;
- võtab vastu gruppide broneeringuid ja vastutab tubade ettevalmistuse eest;
- kontrollib hotellist sisse- ja väljaregistreerimise toiminguid, arveldab klientidega;
- koostab külaliste saabumise plaani ja sellega seotud aruanded;
- juhendab ja juhib personali;
- vajadusel valmistab ja toob kohvi või teed;
- oskab anda esmaabi;
- organiseerib hotellubade koristamist ja ürituste eelset ettevalmistust;
- vastutab töö organiseerimise ja klientide teenindamise eest;
- tunneb Eesti põhilisi vaatamisväärsusi ja oskab rääkida neist turistidele;
- tee Eesti põhilisi vaatamisväärsusi ja oskab rääkida neist turistidele.